poniedziałek, lipca 11, 2011

Dziś postrzępione nogaweczki :) spodnie kiedyś były długie i normalne, zwykłe bez bajerów kiedyś zrobiłam na nich przetarcia. O przetarciach jutro!

Spodnie wyglądały tak. Zdecydowanie mi się już znudziły !

do przeróbki będą potrzebne:
- nożyczki (ostre, najlepiej krawieckie)
-nożyk krawiecki (pasmanteria, koszt około 4-5 zł)

krok 1: wypruj podwinięcie, zagięcie jak kto woli :)


krok 2: końcówkę nogawki na około starannie i równo zetnij
krok 3 : nożykiem krawieckim lub igła/szpilką powyjmuj spot jeansu (logiczniej : wyjąć nitki [NIE CAŁE!] )
krok 4 : wyjąc wedle uznania !

Moje spodenki wyszły tak :
Po praniu nogawki zrobią się o wiele lepsze ! Wystąpi u nich tzw "artystyczny nieład" 

 Miałam zrobić to na krótkich spodenkach ale niestety nie wygodnie się w nich czuje i takowych nie noszę :)
jutro jak wspominałam będzie coś o przetarciach ! i krótki pokaz skracania nogawek u spodni :)

Życzę miłego i pogodnego popołudnia :) do usłyszenia ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz